مجله نورا

لوکس‌ترین جواهرات برند دیور | معرفی 12 طرح از برند دیور

لوکس‌ترین جواهرات برند دیور
1
(1)

لوکس‌ترین جواهرات برند دیور را در این مقاله معرفی خواهیم‌کرد.

جواهرات دیور از فلزات طلایی، کریستال‌های رنگی و شفاف، مروارید و سنگ‌های نیمه قیمتی مانند سیترین، پریدوت و نیز بدلیجات ساخته شده است.

برای ساخت جواهرات ظریف برند دیور از مواد با ارزش بالاتری مثل مروارید، سنگ‌های قیمتی، اونیکس و طلا استفاده می‌شود.

1.  طرح کریستین دیور ۱۹۴۷

در واقع طرح (۱۹۴۷) به‌عنوان ادای احترام به اولین سالی است که خانه مد افسانه‌ای توسط دیور در پاریس تأسیس شد. این طرح پلاک بدون وزنی است که بین گردن و شانه‌ها قرار می‌گیرد و در حالت معلق و در حرکت است.

طرح کریستین دیور ۱۹۴۷
طرح کریستین دیور ۱۹۴۷

2. انگشتر  Volant Emeraude

هیچ کس مثل دیور در خلق انگشترهای جواهر رنگی تبحر ندارد، Volant Emeraude قطعه‌ای چشمگیر از مجموعه Soie Dior و همراه با یک زمرد مرکزی منحصر به فرد است، این انگشتر با هاله ای 360 درجه از طرح گلبرگ‌های الماس و نیز با سایه‌های زیبای الماس آبی تزئین شده است.

لوکس‌ترین جواهرات برند دیور
لوکس‌ترین جواهرات برند دیور

3. حلقه الماس رزگلد آرچی دیور

جواهر لوکس بعدی طلای رزگلد با طراح الماس با طراحیVictoire de Castellane است که خانه دیور این شگفتی رزگلد را نمونه‌ای از مجموعه “Archi Dior”  معرفی کرد. این طرح، یک حلقه نامزدی خاص الهام گرفته از سبک‌های کلاسیک می‌باشد.

حلقه الماس رزگلد آرچی دیور
حلقه الماس رزگلد آرچی دیور

4. دستبند الماس زرد فرونسه دیور

طرح دستبند تنیس الماس لوکس ( Fronce Diamant Jaune )، از لوکس‌ترین جواهرات برند دیور، بطوری است که با الماس‌های زرد فانتزی کارشده در طلای رزگلد کلاسیک می‌درخشد. زیبایی این قطعه بی‌نظیر است، برای تکمیل استایل خود این دستبند با ترکیب یک حلقه سلیتر الماس ساده فوق العاده می‌شود.

دستبند الماس زرد فرونسه دیور
دستبند الماس زرد فرونسه دیور

5. گردنبند الماس- زمرد Noue

دیور با طراحی گردنبند الماس زمرد Noue که یکی از لوکس‌ترین جواهرات برند دیور می‌باشد،  عشق خود را به جواهرات با سنگ‌های ارزشمند رنگی نشان داد.

او به گردنبند الماس زمرد و کانالی ( Noue ) که هنرمندان خانه مد دیور آن را طراحی و ساخته‌اند، افتخار می‌کند.

 گردنبند الماس- زمرد Noue
گردنبند الماس- زمرد Noue

6.  حلقه الماس و یشم ملکه

یکی از لوکس‌ترین جواهرات برند دیور، الماس و یشم Reine de Jadelenie دیور است. طراحی این حلقه الماس بسیار زیبا بصورتی است که با پایه پلاتین و الماس‌های میکرو در سنگ فرش سرتاسری و نیز با حضور یک جمجمه سبز رنگ، تکه‌ای از یشم سبز صاف همراه با تاجی از الماس پیاده‌سازی شده است، برای خرید این انگشتر باید بتوانید الماس اصل از تقلبی را شناسایی کنید.

حلقه الماس و یشم ملکه
حلقه الماس و یشم ملکه

7. گردنبند الماس روبانی

مجموعه Soie Dior با ارائه گردنبند الماس برجسته با طراحی Victoire de Castellane، دوستداران این برند را جذب خود کرده‌است. این گردنبند خیره کننده به حالت یک روبان طلایی رنگ است که قطعا طرفداران زیادی را دارد.

گردنبند الماس روبانی
گردنبند الماس روبانی

8.گردنبند قدیمی کریستین دیور از مروارید مصنوعی

این گردنبند زیبا و کمیاب کریستین دیور بین دهه‌های 1970 تا 1980 دو بار امضا شد. این گردنبند زیبا از یک ردیف مروارید ریز Gripoix (قطر 0.8 سانتی‌متر) تزئین شده با کابوشن‌‌های زمردی است. طول کامل این قطعه 45 سانتی متر و با قابلیت تنظیم است که امکان حذف یک قطعه نیز وجوددارد. می‌توان به روش‌های مختلف با قرارگیری کبوچان آن در مرکز یا کناره، گردن را با این گردنبند دوست‌ داشتنی پوشاند.

گردنبند مرواریدی دیور
گردنبند مرواریدی دیور

9.سوئیت کامل و کمیاب دیور

سوئیت کامل ” Jewelry suite” کریستین دیور، مجموعه‌ای تشکیل شده از یک گردنبند کمیاب به سبک یقه کامل، همراه با سنجاق سینه و گوشواره‌ها تشکیل شده‌است که این طرح مربوط به سال 1964 است.

این مجموعه یک گنج کامل و کاملاً نادر بوده و ساخت و کیفیت مواد فوق العاده‌ای دارد.

این مجموعه کریستین دیور دارای ترکیب چشمگیری از سنگ‌‌های شیشه‌‌ای هنری بیضی شکل قرمز و سبز رنگ است که برای انعکاس سنگ‌‌های نیمه قیمتی قرار گرفته شده‌است. این مجموعه با کریستال‌های سواروسکی با رنگ قرمز شدید در میان تنظیمات و همینطور با روکش طلایی مجلل احاطه شده‌‌است.

سوئیت کامل  Jewelry suite دیور
سوئیت کامل Jewelry suite دیور

10.گردنبند دیور طرح چوکر ادواردین نگین دار

گردنبند چوکر از دوره ادواردین الهام گرفته شده‌است، چوکر با پنج ردیف مهره‌های برنزی عتیقه و نیز با کریستال‌های صورتی فوشیا، قطره‌ها و با حرف D با جذابیتی خاص تزئین شده است.

گردنبند دیور طرح چوکر ادواردین
گردنبند چوکر ادواردین نگین دار دیور

11. جواهرات Cote Jardins دیور

یکی از لوکس‌ترین جواهرات برند دیور که به تازگی منتشر شده است، Côté Jardins می‌باشد که دومین مجموعه از جواهرات طراحی شده توسط جواهرساز مشهور فرانسوی Victoire de Castellane است، این اثر نفیس الهام گرفته از املاک خصوصی مجلل ملکه ماری آنتوانت است.

جواهرات Cote Jardins دیور
جواهرات Cote Jardins دیور

12.جواهر جت‌های آبی از الماس دیور

طرح‌های زمرد و گل‌های یاقوت کبود چند رنگ، با تمرکزی باورنکردنی به جزئیات، تورمالین و کریستال‌های سنگی در این طرح، جریانی نامحسوس مانند حرکت آب را به نمایش می‌گذارد.

جزئیات خارق‌العاده و خلاقیت‌های جذاب دیگر این اثر باعث می‌شود هرکسی را که با دید دقیق‌تری به آن نگاه می‌کند را اغوا‌ کند، بهترین گالری‌های ژوآلریه در پاریس، هر یک از این جواهرات را به نشانه‌‌هایی از دورانی تبدیل کرده‌است که تجمل ظالمانه روال روزمره بود.

جواهر جت‌های آبی از الماس دیور
جواهر جت‌های آبی از الماس دیور

این مطلب چقدر مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیاز بدید

درصد رضایت 1 / 5. تعداد رای: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *