مجله نورا

مهم ترین فاکتور تاثیرگذار در قیمت سرویس طلا

گران قیمت‌ترین سرویس طلا در ایران
4.5
(2)

در این مقاله مهم‌ترین فاکتور گران قیمت‌ترین سرویس‌ طلا در ایران را بیان کرده‌ایم.

مهم‌ترین فاکتورهای موثر در قیمت سرویس طلا، وزن طلا و اجرت ساخت آن و علاوه بر آن میزان عرضه و تقاضای طلا و نیز نرخ تورم و همینطور سود فروشنده و مالیات طلا در قیمت طلا تاثیرگذار است.

مرکز خرید طلای نورا، خدمات فروش انواع سرویس طلای باکیفیت را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌کند. با تماس با مشاوران ما می‌توانید از آخرین اخبار قیمت و موجودی طلا جواهری نورا مطلع شوید.

اجرت ساخت سرویس طلا

برای اینکه قیمت گران قیمت‌ترین سرویس‌ طلا در ایران را بفهمیم باید بدانیم که یکی از فاکتوهای موثر در قیمت سرویس طلا اجرت ساخت سرویس طلا است. که برای هر سرویس طلا با هر طرحی متفاوت است.

معمولا هزینه ساخت سرویس طلا علاوه‌بر پیچیدگی‌های طرح سرویس طلا باتوجه به اندازه و نوع طلا و سنگ‌های بکار رفته در آن و همینطور براساس وزن طلا متفاوت است.

همینطور سرویس طلای سفارشی و نیز سرویس طلای وارداتی نیز می‌تواند اجرت ساخت بالاتری نسبت به سایر سرویس‌های طلا داشته باشد.

برای خرید طلای قسطی از گالری نورا کلیک کنید.

وزن سرویس طلا

از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت طلا وزن سرویس طلا به منظور فهمیدن قیمت گران قیمت‌ترین سرویس‌ طلا در ایران، است. که براساس وزن سرویس طلا و میزان طلای بکاررفته در آن قیمت سرویس طلا متفاوت می‌شود.

قیمت روزانه طلا، در هر روز از سوی اتحادیه طلا و جواهر اعلام می‌شود و قیمتی یکسان در سراسر کشور است.

گرانترین سرویس طلا در ایران
گرانترین سرویس طلا در ایران

سرویس طلا با جواهرات

از دیگر فاکتور تاثیرگذار در قیمت طلا سنگ و جواهرات بکاررفته در سرویس طلا است. هرچه میزان جواهرات و سنگ‌های ارزشمند مثل الماس و یاقوت و زمرد روی سرویس طلا بیشتر کارشود، سرویس طلا نیز گران ‌قیمت‌تر می‌شود.

اگر این سنگ‌های بکاررفته روی سرویس طلا اصل باشند، در زمان فروختن سرویس طلا نیز چیزی از ارزش سنگ‌های قیمتی کم نمی‌کند.

سرویس طلا با جواهرات می‌تواند نوعی از گران قیمت‌ترین سرویس‌ طلا در ایران باشد.

خرید سرویس طلا

سرویس طلا مجموعه‌ای از قطعات متفاوت طلا ازجمله گوشواره‌ها و گردنبند زینتی و نیز دستنبند طلا است. معمولا طلای زنانه یک هدیه ویژه و لاکچری برای نوعروسان و نیز برای استفاده در مراسم‌های خاص محسوب می‌شود.

قیمت طلا یکی از دغدغه‌های زوج‌های جوان و طرفداران طلا است. به همین علت تولید کنندگان محصولات متنوعی را عرضه می‌کنند تا هر کسی قدرت خرید آن را داشته باشد.

 نیم‌ست طلا با وزن سبک، و بدون نگین از محصولات با قیمن مناسبی است که به راحتی می‌توانید آن را از نورا خرید کنید.  

امروزه گالری‌های طلاسازی جدیدترین طرح‌های نیم‌ست و سرویس طلا، آویز و گوشواره، همینطور انگشتر را در طرح و وزن‌های متفاوتی بفروش می‌رسانند.

برای خرید طلای بدون اجرت از جواهری نورا کلیک کنید.

خرید سرویس طلا
خرید سرویس طلا

جدیدترین سرویس طلا

جدیدترین سرویس‌های طلا با طرح‌ اسلیمی یا دیگر اکسسوری تزئینی مانند طرح‌های زیبای طراحی شده با نگین، یاقوت و برلیان در سایت جواهری نورا قرار گرفته‌اند تا بتوانید با وجود طیف وسیعی از انواع مختلف جواهرات و سرویس طلا، با آرامش خاطر انتخاب و خریدتان را برای هدیه به دوست یا خودتان انجام دهید.

با خرید اینترنتی سرویس طلا از جواهری نورا علاوه بر مشاهده‌ی تنوع زیاد محصولات می‌توانید از تخفیف آن نیز بهره‌مند شوید. خرید نیم ست و سرویس طلا  هدیه‌ای با ارزش برای کسانی است که دوستشان دارید.

سرویس طلا جدید و بدون نگین

بهتر است سرویس‌طلا بدون نگین خریداری کنید زیرا خرید سرویس نگین‌دار معمولا با دردسرهایی همراه است که در ادامه بیان می‌کنیم:

همه ما می‌دانیم نگین‌های فیک و بدلی سرویس طلا همیشه براق نمی‌مانند و پس از مدتی جلای آن‌ها از بین می‌رود و با شست و شوهای مداوم هم به شفافیت اولشان برنمی‌گردند. و همینطور سرویس طلای نگین‌دار اجرت ساخت بالایی دارد که در نتیجه باعث بالاتر رفتن قیمت آن‌ها برای خریدشان می‌شود.

با خرید طلای نگین‌دار، معمولا زمانیکه می‌خواهید طلای خود را عوض‌کرده و یا بفروشید با پایین آمدن وزن طلایتان نسبت به وزن آن در فاکتور خرید مواجه می‌شوید. زیرا طلافروشان در هنگام خرید طلای شما، دقیقا تمام نگین‌های آن را درآورده و سپس وزن می‌کنند.

اگر نگین‌های قطعه طلایتان در زمان انجام کارهای روزانه‌، افتاده و گم شوند؛ احتمال بالایی دارد که دیگر مشابه آن را پیدا نکنید. از جا‌ییکه انواع مختلفی از نگین‌های فیک و بدلی وجود دارد، ممکن است نگینی که طلا فروش، روی آن سوار می‌کند، بدلی و متفاوت با نوع اصلی آن باشد.

قیمت سرویس طلا در بازار تهران

معمولا قیمت سرویس طلا در بازار تهران متغیر است. و باتوجه به عوامل وابسته به قیمت طلا متفاوت است.

با دنبال کردن قیمت لحظه‌ای طلا می‌توانید از قیمت روز طلا به‌منظور خرید سرویس طلا مطلع شوید.

معمولا سرویس‌های طلا در بازار تهران در طرح‌ها و وزن‌ها و سایزهای متنوعی عرضه می‌شوند و بازار طلای تهران مکانی پررفت و آمد برای خرید انواع مختلف اکسسوری طلا می‌باشد.

جدیدترین سرویس طلا
جدیدترین سرویس طلا

سفارش سرویس طلا از جواهری نورا

گالری آنلاین طلا و جواهر نورا، یکی از معتبرترین سایت‌های فعال در زمینه خرید و سفارش مصنوعات طلا و جواهر در ایران است.

می‌توانید، جدیدترین مدل‌های انگشتر جواهر زنانه و مردانه یا حلقه ازدواج جواهر ست، پلاک اسم طلا، دستبند و گردنبندها و سرویس طلا و جواهر زنانه را در بخش‌های متفاوت فروشگاهی از این مجموعه مشاهده کرده و خرید خودتان را انجام دهید.

 از جمله امکاناتی که مدیریت گالری نورا برای کاربران در نظر گرفته است امکان سفارشی‌سازی سرویس‌های طلا با وزن دلخواه و نیز یا انتخاب جواهرات با برش و وزن سنگ مورد علاقه شما است. درضمن شناسنامه اصالت سنگ جواهر با فاکتور رسمی، تضمین‌کننده کیفیت محصول خریداری از جواهری نورا است.

 در سایت نورا، سرویس طلای جدید بر اساس بودجه و انتخاب مشتری متغیر است و شما می‌توانید باتوجه به بودجه‌ خود زیباترین سرویس‌های طلا را خریداری کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه گران قیمت‌ترین سرویس‌ طلا در ایران کلیک کنید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیاز بدید

درصد رضایت 4.5 / 5. تعداد رای: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *